Čas výletů, stanování, sjíždění řek, horských výšlapů a dalších dobrodružství v přírodě je tu, a právě k těmto chvílím naše Májka neodmyslitelně patří. Po generace. Ať už vyrážíme s rodinou nebo přáteli kamkoli do luhů a hájů, naše „zlaté dědictví“ nesmí v batohu chybět. I letos chce Májka svým poselstvím právě k těmto společným zážitkům pod širým nebem inspirovat, a proto jsme pro naši tradiční letní kampaň opět zvolili úspěšný claim (slogan) – Koukejte mazat, ať něco zažijete! Ten perfektně spojuje hodnoty značky jako jsou rodina, přirozenost a jednoduchost s použitím výrobku formou mazání.
Kampaň je v plném proudu a s televizním spotem budeme on air po celý červen i červenec. Kromě toho realizujeme podporu na sociálních sítích, v tištěných mediích a také v obchodech, kde máme výraznou komunikaci naší kampaně. Příkladem může být designové vystavení našich výrobků, takzvaný mini Shop In Shop, se kterým se můžete v průběhu léta setkat na vybraných prodejních plochách našich partnerů jako jsou Albert, Tamda, JIP nebo prodejnách COOP.