VIDEO„Věříme, že spoty se budou líbit. Snažili jsme se využít dvojsmyslnosti sportovního komentáře. Snad takové průpovídky jako ´na výsledku se určitě projeví taktika mazání´ nebo ´vjíždí do ostré zatáčky´ zaujmou nejen sportovní fanoušky. Našim biatlonovým reprezentantům přejeme jen samé úspěchy a budeme se jim snažit v tom všemožně pomoci ,“ vysvětluje Marcela Mitáčková , ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé. „Do sportovního marketingu se vracíme po několika letech. Mnozí si jistě pamatují naše úspěšné partnerství se zlínským hokejem. Spojením s biatlonem chceme demonstrovat, že jsme moderní firmou podporující aktivní životní styl a sport,“ doplňuje Marcela Mitáčková.
„Je to moje první zkušenost s natáčením velké televizní reklamy a musím říci, že mě to bavilo ,“ vzpomíná na natáčení aktuálně vedoucí žena průběžného pořadí světového poháru Gabriela Soukalová , kterou režisér za její výkon pochválil. „Jahodový džem mám v oblibě již od dětství, ráda ho snídám s chlebem a nebo když mám chuť na něco dobrého, sednu si třeba k televizi a dám si ho s piškoty ,“ prozrazuje Gabriela Soukalová.
Také pro lídra mužského biatlonového týmu Ondřeje Moravce to bylo první podobné natáčení velké televizní reklamy. „Rozhodně to byla příjemná zkušenost, nikdy jsem nic takového nedělal, takže jsem si to i docela užil, jen to bylo trošku dlouhé. Zpočátku jsem byl při natáčení trošku nesvůj, ale postupem času to bylo lepší a lepší,“ popisuje své dojmy biatlonový reprezentant. „Myslím si že, reklama se bude líbit. Biatlon je teď celkem populární, takže tahle spolupráce bude rozhodně fungovat ,“ dodává s úsměvem Ondřej Moravec .
„Trochu mě překvapilo, jak náročné takové natáčení je a co všechno musí režisér a jeho tým řešit. Důležité jsou i sebemenší detaily ,“ připojuje se Michal Šlesingr . „S rodinou si kupujeme paštiky třeba na výlety do zahraničí – například na hory do Itálie. Je to pohodlné a rychlé, člověk nemusí nic vařit, “ doplňuje zkušený biatlonový reprezentant, který se po nedávné nemoci již naplno vrátil do kolotoče světového poháru.
Televizní spoty vznikly vznikly v režii Jakuba Hussara, držitele Bronzového lva z Cann a mnoha dalších českých i mezinárodních profesních ocenění, celý koncept nové kampaně Hamé pak vyšel z dílny agentury Konektor. Jak upozorňuje prezident Českého svazu biatlonu Václav Fiřtík , „je to vlastně první velká reklamní kampaň spojená s českým biatlonem v historii .“
Díky Hamé můžete fandit přímo na finále světového poháru
Ve středu 8. ledna Hamé spouští novou soutěž pro všechny fanoušky biatlonu o zájezd do Norska. Fanoušci mohou až do 28. února nahrávat svá originální videa vyjadřující podporu českého biatlonu přímo na web www.fandimebiatlonu.cz . Hlavní výhrou je zájezd pro dvě osoby na finále celého seriálu světového poháru v biatlonu, které hostí ve dnech 19. – 24. března 2014 norské Oslo. Výherci tak budou moci osobně podpořit české reprezentanty hned na šesti závodech mužů a žen při vyvrcholení letošní sezóny. Ale na zajímavé ceny se může těšit i dalších 11 šťastlivců, kteří získají balíčky s výrobky Hamé a biatlonové reklamní předměty. Konkrétní pravidla a další informace o soutěži jsou zveřejněny na www.fandimebiatlonu.cz
Hamé na trh také uvede edici ´biatlonových´ produktů. S biatlonem a sloganem „fandíme biatlonu“ se tak budou moci zákazníci setkat například na džemech, prémiových masových produktech, bagetách a na paštikách Májka.
Aktuální informace o aktivitách Hamé v souvislosti s biatlonem jsou k dispozici na www.fandimebiatlonu.cz . Všichni příznivci biatlonu nyní mohou podpořit české reprezentanty také na Facebooku na fanouškovské stránce Fandíme biatlonu na www.facebook.com/FandimeBiatlonu
Hamé se do sportovního marketingu vrátilo po několika letech. Od roku 2002 do 2007 bylo Hamé generálním sponzorem hokejového týmu HC Hamé Zlín, který během tohoto úspěšného období dokonce vyhrál extraligový titul.