Na prosincovém světovém poháru v biatlonu v Novém Městě na Moravě fanoušky potěšilo Hamé, které je hlavním partnerem českého biatlonu. V novém občerstvovacím prostoru vedle tribun Vysočina arény Hamé zřídilo fotokoutek s biatlonovou puškou a vtipnými rekvizitami a po všechny čtyři dny takna stánku této české potravinářské firmy probíhala také soutěž o originální čepice české biatlonové reprezentace.
Ve hře byly i trubky, píšťalky a další fandítka, které mohou fanoušci využít na podporu svých oblíbenců v čele s Gabrielou Koukalovou.
Hamé se výrazně podílelo i na zajištění cateringu pro fanoušky na této sportovní akci. Pro biatlonisty, pořadatele a dobrovolníky dodalo v průběhu šesti dní více než 2000 baget, sendvičů a zapékaných paniny a další tisíce kusů tohoto osvědčeného sortimentu značky Simply Fresh od Hamé bylo určeno pro fanoušky, kteří se jím mohli občerstvit v obřím Fan stanu pro diváky na louce před areálem Vysočina Arény.
V cateringovém prostoru u tribun i na louce v blízkosti obřího stanu Hamé návštěvníkům nabídlo také ochutnávky svých nejlepších sladkých i slaných výrobků, včetně horkých novinek i limitované edice biatlonové bagety Šampionka vydané u příležitosti triumfu Gabriely Koukalové ve světovém poháru. Příznivci českého týmu tak mohli ochutnat výrobky, kterými Hamé českou reprezentaci pravidelně zásobuje.
„Jako hlavní partner českého biatlonu si nemůžeme nechat ujít tuto největší biatlonovou akci v Česku za poslední dvě sezóny. V Novém Městě na Moravě se fanouškům představíme jako moderní firma, která nabízí široký výběr kvalitních produktů vhodných i pro aktivní životní styl,“ řekl ještě před akcí Martin Štrupl, generální ředitel skupiny Hamé. „Děkuji také české biatlonové reprezentaci za její skvělé výsledky, zažíváme bezpochyby nejlepší období v historii českého biatlonu. Věřím, že na tyto úspěchy naváží čeští reprezentanti i v Novém Městě a českým fanouškům přeji, ať si co nejvíce užijí atmosféru jedné z nejúžasnějších sportovních akcí, které kdy hostila naše země. Ke zdaru akce se budeme snažit přispět i my, ať již našimi výrobky, ochutnávkami či soutěžemi pro fanoušky,“ shrnul Martin Štrupl.
Čeští fanoušci mohli také soutěžit o vstupenky na světový pohár v Novém Městě na Moravě ve velké online hře Miřte na zlatou, kterou Hamé odstartovalo se začátkem nové biatlonové sezóny. Na www.fandimebiatlonu.cz/soutez si mohli fanoušci názorně vyzkoušet, jak těžké je trefit terč na biatlonové střelnici a mohli si přitom vybrat i svého oblíbeného reprezentanta a zvolit dějiště světového poháru. Celkem se hrálo o 72 lákavých biatlonových cen. Dosud se do soutěže zapojilo více než 17 000 fanoušků.
Hamé hlavním partnerem českého biatlonu
Hamé je od roku 2013 hlavním partnerem českého biatlonu. Své spojení s biatlonem a také s aktivním životním stylem Hamé dlouhodobě komunikuje prostřednictvím celého marketingového mixu, včetně televizních reklam, rozhlasových spotů, printu, outdoor i online projektů. Aktuálně běží série online videí, která ilustrují, jak se Gábina Koukalová připravuje na novou sezónu. Hamé také nyní na trh uvádí novou speciální limitovanou edici biatlonových baget Šampionka. Navíc na konci roku Hamé již potřetí vyhlásí speciální cenu pro nejlepšího střelce v závodech českého poháru mezi dorostenci a dorostenkami. Tato soutěž má podpořit rozvoj celého českého biatlonu. Vítězové získají roční zásoby produktů Hamé a jsou oceněni na vyhlášení nejlepších biatlonistů celé sezony. Více informací na www.fandimebiatlonu.cz