Novinky na Facebooku Hamé: nový profil Simply Fresh
O Facebook komunikaci potravinářské společnosti Hamé se od ledna nově stará agentura TL5, která uspěla ve výběrovém řízení. Hlavní důraz bude kladen na komunikaci značky Májka, pomazánek EasySandwich a také extra jamů Hamé a dalšího sladkého portfolia Hamé. Agentura TL5 má na starosti dlouhodobou tvorbu obsahu, komunikaci s fanoušky, správu Facebook reklam a analytiku v rámci sociálních sítí. Kromě samotné stránky Hamé se TL5 postará i o nově zřízený facebookovský profil baget SimplyFresh.
„Na online komunikaci klademe stále větší důraz a dokladem toho je i naše spojení s agenturou TL5. Obsahová strategie a komunikační témata na našem Facebooku budou postaveny na každodenních situacích. Chceme klást velký důraz na jejich přirozenost a na real time marketing. Hodláme také posilovat vizuální sdělení a komunikovat co nejvíce aktuální témata, přičemž našim spotřebitelům
a fanouškům chceme poskytovat kvalitní informační servis,“ zdůrazňuje marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková, která zároveň upozorňuje, že z Facebooku se stále více stává nástroj i pro péči
o spotřebitele. Fanoušci na Facebooku se mohou nejen s předstihem seznámit s novými produkty Hamé a doporučenými recepty, ale budou se moci zapojit i do soutěží, které Hamé ve spolupráci s TL5 připravuje.
TL5 Digital je digitální kreativní agentura se specializací na sociální sítě, která vznikla v roce 2013. Agenturní tým se stará na sociálních sítích o značky Milka, Metaxa, Tullamore Dew, Jägermeister, Kubík nebo Vodafone. Agentura nedávno spustila platformu Hashtag5, propojující vybrané instagramisty se značkami.