Hamé v kampani děkuje úspěšným biatlonistům
V těchto dnech se rozjíždí druhá fáze reklamní kampaně, ve které prémiové produkty Hamé, hlavního partnera českého biatlonu, představují úspěšní čeští reprezentanti. Využit bude kompletní marketingový mix. Televizní spoty tak doprovází rozhlasová reklama a prezentace v tisku, outdooru a v online. Gabriela Soukalová v kampani mlsá extra jam od Hamé, Ondřej Moravec si pochutnává na Pražské šunce z řady Vynikající kvalita a televizní diváci mohou nově shlédnout také spot s Michalem Šlesingrem, který si maže paštiku Májka s novou recepturou a v novém skleněném obalu. Blíží se také vyvrcholení velké video soutěže o zájezd na finále světového poháru v norském Oslu, které Hamé rozjelo pro všechny fanoušky biatlonu.
„I touto kampaní chceme poděkovat českým biatlonovým reprezentantům a celému biatlonovému týmu za ty úžasné výsledky, kterých dosáhli v aktuální sezóně. Sice jsme jim věřili, ale ty úspěchy překročily i naše nejoptimističtější očekávání. To, že jsme se vloni v létě definitivně rozhodli vrátit k sportovnímu marketingu a stali jsme se hlavním partnerem českého biatlonu, se zpětně ukazuje jako velmi podařený krok. Jsme rádi, že můžeme český biatlon podpořit a být u těchto jeho historických úspěchů,“zdůrazňuje Martin Štrupl, generální ředitel Hamé.
„Nechceme být partnerem jen české biatlonové reprezentace, ale celého biatlonu. Chceme pomáhat vychovávat budoucí české biatlonové hvězdy, nové Moravce a Soukalové. Snažíme se proto podporovat i různé biatlonové soutěže v Česku a tak dále přispívat k rozvoji tohoto skvělého sportu u nás,“ dodává Martin Štrupl a upozorňuje přitom na to, že biatlon je velmi populární také v zemích, které patří k nejdůležitějším trhům Hamé, jako je například Rusko, Slovensko nebo Německo. „V biatlonu se nám zalíbilo natolik, že jsme letos zahájili spolupráci i se slovenským biatlonovým svazem a stali jsme se partnery nedávného mezinárodního IBU Cupu v Osrblie,“ doplňuje ještě.
Čeští biatlonoví reprezentanti měli při natáčení televizních spotů možnost vyzkoušet si úplně jinou branži, než je sport, kterému se naplno věnují. Tak to také bezprostředně po natočení reklamy komentovali:
„Byla to moje první zkušenost s natáčením velké televizní reklamy a musím říci, že mě to bavilo,“ vzpomínala na natáčení Gabriela Soukalová, kterou režisér za její výkon pochválil.
„Jahodový džem mám v oblibě již od dětství, ráda ho snídám s chlebem a nebo když mám chuť na něco dobrého, sednu si třeba k televizi a dám si ho s piškoty,“ prozradila Gabriela Soukalová.
Rovněž pro lídra mužského biatlonového týmu Ondřeje Moravce to bylo první podobné natáčení. „Rozhodně to byla příjemná zkušenost, nikdy jsem nic takového nedělal, takže jsem si to i docela užil, jen to bylo trošku dlouhé. Zpočátku jsem byl při natáčení trošku nesvůj, ale postupem času to bylo lepší a lepší,“ popisuje své dojmy biatlonový reprezentant.
Televizní spoty vznikly vznikly v režii Jakuba Hussara, držitele Bronzového lva z Cann a mnoha dalších českých i mezinárodních profesních ocenění, celý koncept nové kampaně Hamé pak vyšel z dílny agentury Konektor. Jak upozornil prezident Českého svazu biatlonu Václav Fiřtík, „je to vlastně první velká reklamní kampaň spojená s českým biatlonem v historii.“
Spoty s biatlonisty jsou ke shlédnutí na www.youtube.com/HameTV
Hamé se do sportovního marketingu vrátilo po několika letech. Od roku 2002 do 2007 byla tato potravinářská firma generálním sponzorem hokejového týmu HC Hamé Zlín, který během tohoto úspěšného období dokonce vyhrál extraligový titul.
Hamé věnovalo biatlonovým hrdinům po jejich návratu ze Soči jako pozornost obří dorty ve tvaru nové paštiky Májka, každá ze čtvrtmetrových sladkých bomb vážila více než 3,5 kg.