Portfolio rybích konzerv prošlo velkým redesignem a rozšířením o několik novinek.
Prodej konzervovaných ryb v Česku meziročně vzrostl o 6 %, přičemž nejprodávanějším druhem na moderním trhu je jednoznačně tuňák (61 %). Značka Hamé se rozhodla využít tento trend a posílit svoji pozici na „rybím“ trhu představením atraktivnějšího vzhledu obalů klíčových položek svého portfolia a uvedením novinek, zejména dvou příchutí tuňáka v kapsičkách.
„Nový moderní design více zviditelňuje benefity jednotlivých výrobků a použité barvy obalů umožňují lépe rozlišit rybí varianty. Hlavní předností tuňáka v kapsičce je minimální obsah oleje a lehká hmotnost celého produktu, která z něj dělá ideálního parťáka nejen na cesty,“ říká Michaela Plecitá z oddělení marketingu.
Tuňákové novinky:
- Tuňák steak ve slunečnicovém oleji 160 g
- Tuňák Thai Sweet Chilli v kapsičce
- Tuňák s kapkou slunečnicového oleje v kapsičce