Hamé rozdává ceny školákům. Jednotlivcům, třídě i školám

Hamé rozdává ceny školákům. Jednotlivcům, třídě i školám

Na školy a třídy cílí nová kampaň Hamé. Potravinářská firma ji spojila se svou značkou EasyFruit, ovocný snack v praktické kapsičce. Po celé září a říjen mohou školou povinní soutěžící hrát o zajímavé ceny nejen pro sebe, ale hlavně pro svou třídu nebo školu. Do soutěže se přihlásí po zakoupení kapsičky EasyFruit a registraci na webové stránce easyfruitzazazitky.cz a easyfruit.cz.


Na konci každého měsíce pak Hamé vyhodnotí nejlepší školu, která vyhraje elektronickou multimediální tabuli. Po skončení soutěže Hamé vyhodnotí nejlepší třídu, která vyhraje  dvoudenní autobusový výlet do Prahy, kde ji bude čekat návštěva aquaparku, kina nebo třeba muzea čokolády. Celkem tedy vyhraje 6 jednotlivců, 2 školy, 1 třída.


Chceme děti za jejich spolupráci odměnit a motivovat je k co nejpestřejší stravě. Myslím, že ceny pro školy, třídy i jednotlivce jsou víc než lákavé,“ podotkla marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk.


Hamé soutěž podpoří online komunikací.


Školáci budou testovat nové příchutě
Ovocný snack EasyFruit je novinka v nabídce Hamé, která byla uvedena na trh v loňském roce. Na jejím vývoji a výběru finálních chutí se podíleli samotní školáci. Hamé nyní připravuje novou edici EasyFruitů a do výběru finálních variant znovu zapojí ty, pro které je to určeno – testovat a rozhodovat budou tentokrát žáci ZŠ Kunovice U Pálenice.

Spolupráci propaguje i nové video