Gábina Koukalová a EasyFruiťáci hvězdami v televizní kampani Hamé

Se startem nové biatlonové sezóny na konci listopadu zahájilo Hamé také marketingovou kampaň. Její těžiště bude spočívat v krátkých spotech, ve kterých vtipné situace zažívá biatlonistka Gabriela Koukalová. Hamé jako hlavní partner českého biatlonu své kampaně již tradičně staví na biatlonových osobnostech.

Podívejte se na nová videa s Gabrielou Koukalovou

Spoty kombinují hranou akci s animovanými postavičkami, což je pro Hamé premiéra. „Inspirovali jsme se reálnými příhodami z biatlonových závodišť. Kreslené postavičky EasyFruiťáci z našich výrobků ve spotech Gabriele pomáhají zvládnout vyhrocené situace během závodu. V nadsázce ji tak pomohou najít hůlku zapomenutou na startu nebo ji pomůžou přesně zamířit,“ popsala spoty  marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk.  „Gabriela sice kvůli zranění vynechává začátek sezony, ale i tak jako dlouhodobě nejúspěšnější česká biatlonistka zůstává symbolem našeho zimního sportu. Věříme, že bude co nejdříve zdravotně v pořádku a opět nám přinese medailové radosti,“ doplnila Lenka Vaněk.

Podívejte se jak se točila videa s Gabrielou Koukalovou

Spoty budou vysílány od konce listopadu do poloviny prosince u přenosů z biatlonových závodů. 

„Mně se točilo skvěle, líbilo se mi to. A úplně nové pro mě bylo to, že jde o částečně animovaný spot. Vždycky jsem se cítila jako příšerka s.r.o., tak teď to mám po tom natáčení potvrzené :-),“  vzpomíná na natáčení Gabriela Koukalová.


Tyto hravé spoty pro Hamé vytvořila Kouzelná animace v režii Petra Babince.  „Gábinu musím pochválit, byl jsem příjemně překvapený, protože to není jednoduché točit ve velkém vedru v zimním oblečení. Myslím, že se s tím poprala velmi dobře. S kombinací hrané a animované akce máme výborné zkušenosti. Postavičky jsou navíc vytvořené 2D technologií, kdežto v současnosti se až nadměrně používá 3D,“ popsal natáčení režisér Petr Babinec

Hamé ve svých reklamních kampaních využívá české biatlonové hvězdy pravidelně.

Novou řadu ovocných snacků EasyFruit Hamé uvedlo na trh letos na jaře. Na jejich vývoji a výsledné vizuální podobě  obalů EasyFruitů se kromě odborníků Hamé a externích designových agentur podíleli také samotní školáci. Byl spuštěn také tematický web www.easyfruit.cz a nejen školáci si mohou vyzkoušet i speciální mobilní hru EasyFruit Game, ve které hráči bojují pomocí ovoce třeba s Yetim a dalšími postavičkami. Hamé EasyFruity podpořila již marketingovou kampaní na jaře, která běžela v  online médiích a v televizi. Také tyto televizní spoty i speciální online video vznikly v dílně zlínské agentury Kouzelná. Součástí kampaně byly také další marketingové, eventové a instore aktivity, včetně speciálních košů a kreativních nosičů našich EasyFruit.  Vizuální podobu obalů EasyFruitů včetně „cool“  kreslených postaviček skejťáka, snowboardistky, dýdžeje a surfaře vytvořila agentura LION.

EasyFruit, která rozšiřuje segment dětských výrobků Hamé, jsou ovocné přesnídávky se 100 % ovoce a zeleniny a také s přidanou mléčnou složkou a kolovou příchutí. Osvěží a rychle dodají energii na veškeré venkovní aktivity, vše se distribuuje v praktickém cestovním balení. Tyto kvalitní svačinky jsou bez lepku a bez konzervantů, jsou dokonce obohaceny o vitamín C. Můžete si vybrat z příchuti zlatého jablka, jahody, banánu a nebo cherry coly. První tři druhy jsou vyráběny dokonce v kvalitě kojenecké stravy. Nejen pro vaše děti, můžete zkusit i vy!