Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. (více informací)

Hamé si připomíná 50 let Májky

Májka, nejslavnější česká paštika a jedna z nejznámějších značek na českém i slovenském trhu si letos připomíná kulaté výročí 50 let od svého zrodu. Od roku 1965 se tato tradiční paštika s originální recepturou postupně stala v tuzemsku neodmyslitelnou součástí večeří, snídaní, či svačin, ať již doma, či při výletech, prázdninách nebo dovolených. Při příležitosti kulatého výročí Májky startuje její výrobce Hamé komunikační kampaň.

Z Májky se stal svým způsobem symbol paštik jako takových. Podle nedávného reprezentativního průzkumu veřejného mínění zná tuto paštiku téměř každý Čech. Minimálně občas ji pak konzumuje 90 % respondentů. Májka je mezi stovkami našich produktů pro nás stále ten nejdůležitější výrobek a její kulaté výročí chceme proto připomenout a vlastně i oslavit. Chceme ukázat, že přes svůj úctyhodný věk zkrátka Májka stále drží krok s dobou a je trendy, “ vysvětlila Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.

Hamé  nyní startuje komunikační kampaň věnovanou půlstoletému jubileu Májky. Kampaň je zaměřena zejména na online prostředí, počítá ale i s využitím venkovní reklamy a dalších forem komunikace. Bude probíhat až do poloviny května.  „Je to naše dosud nejrozsáhlejší online kampaň, Májka si to zaslouží,“  upozornila Marcela Mitáčková. „Víme, že s Májkou vyrůstaly celé generace a že i nyní tato paštika oslovuje nejen spotřebitele středního a staršího věku, ale i mladší generaci. Právě jim jsou určeny také Májky s novými příchutěmi, které jsme uvedli na trh vloni,“  doplnila.

Speciální logo upomínající kulaté „životní“ jubileum Májky bude zdobit i obal samotných produktů.

Součástí kampaně je také speciální web www.poradtrendy.cz a interaktivní personifikovaná  Facebook aplikace, která fanouškům umožní  skvělou věc  - cestovat časem zpátky až do 60. let a pozvat své nejbližší  přátele do minulosti na výlet s Májkou.  Mohou se tak přesvědčit, jak se měnila móda, hudba a další věci v průběhu desetiletí a jak se časem  měnil i tento fenomén mezi paštikami.  

SOUTĚŽ PŘES #poradtrendy
Hamé současně vyhlašuje pro všechny fanoušky soutěž s výzvou užívat hastag #poradtrendy, který provází celou kampaň. Zapojit se mohou všichni, kteří  použijí na sociálních sítích tento hastag u sdělení vztahující se ke kulatému výročí Májky. Nejkreativnější příspěvek získá jako výhru 5 tabletů iPad Air 2. 

Kampaň připomínající jubileum Májky pro Hamé vytvořila společnost IS Produkce.

Příběh Májky

Ve stejném roce, kdy se zrodila Májka, tedy v roce 1965, se staly i jiné zajímavé a důležité události. První člověk vstoupil do kosmu, televize začala vysílat Večerníček a na československý trh byla uvedena první ženská antikoncepce. Ve stejném roce se narodili třeba Dominik Hašek, Martin Dejdar,  autorka nesmrtelného Harryho Pottera Joanne Rowlingová nebo „Iron man“ Robert Downey Jr.

Pár zajímavých čísel o Májce:

  • Více než 20 druhů: Májka je možné si v současnosti zakoupit ve více než 20 různých velikostech, obalech a příchutích, trvanlivou nebo chlazenou
  • Více než 40 milionů kusů Májky za rok: Každý rok opustí výrobní závody Hamé v Babicích a v Kunovicích více než 40 milionů kusů Májky různých velikostí, obalů a příchutí,  tedy více než 100 000 kusů denně!
  • Májku zná podle průzkumu 99,8 % Čechů, jen 0,2 % tuto značku nezná. Minimálně občas ji pak konzumuje téměř 90 % respondentů.

 

 Podívejte se na videa s Májkou:

Je pořád trendy, říkají ženy ve spotu

 

Muži ve spotu souhlasí

 

Jak se Májka vyrábí a co vše lze dělat s paštikami