Společnost Hamé s.r.o. zpracovává na těchto webových stránkách cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Proti zpracování osobních údajů pro účely analytiky máte právo vznést námitku. Vznesení námitky lze učinit na tomto kontaktu: marketing@hame.cz

Hamé slavilo úspěch v Číně na veletrhu SIAL

Účast na mezinárodním potravinářském veletrhu SIAL v čínské Šanghaji, který skončil 9.5., se společnosti Hamé jednoznačně vyplatil. Zástupci Hamé při této příležitosti vůbec poprvé jednali s potenciálními obchodními partnery z Číny, kam   Hamé plánuje zahájit vývoz svých produktů.

Na veletrhu se nám potvrdilo, že o potravinářské výrobky Hamé mají Číňané velký zájem. Naše zdejší prezentace nám pomohla otevřít dveře pro budoucí export na tento gigantický trh. Pozornost obchodníků budily zejména naše kojenecké výživy, ale i prémiové masové výrobky. Jen během prvních dvou dnů navštívili naši expozici zástupci zhruba stovky firem. A velmi nadějně se jevilo jednání hned s několika potenciálními čínskými obchodními partnery. Věřím, že pokud se nám podaří rychle vyřešit všechny administrativní požadavky pro vývoz na čínský trh, první výrobky Hamé by do Číny mohly zamířit již v letošním roce,“ zdůrazňuje Hynek Vincenc, manažer Hamé, který společnost na veletrhu SIAL v Číně osobně zastupoval.     

Prezentaci Hamé, která byla jediným zástupcem české potravinářské výroby na tomto obrovském veletrhu, navštívil také konzul České republiky v Šanghaji Michal Kuzmiak a vedoucí zastoupení CzechTrade v Šanghaji Aleš Červinka. 

V souvislosti s plánovaným zahájením vývozu do Číny již dříve komerční ředitel Hamé Bohumil Vráblík připomněl, že středoevropský prostor začíná být Hamé těsný, a proto hledá nové exportní trhy. „Čínu považujeme v našem odvětví za mimořádně perspektivní trh, v některých kategoriích potravin dokonce nesoběstačný. Naše prezentace na veletrhu měla pomoci v navázání nezbytných kontaktů pro dovoz našich výrobků, zejména těch, které budou zacíleny na spotřebitele vyhledávající kvalitní potravinářské výrobky renomovaných zahraničních značek. Platí to mimo jiné i pro kojenecké výživy, neboť v Číně narůstá třída movitějších lidí, kteří chtějí svým dětem dopřát kvalitní stravu, u níž nehrozí žádná zdravotní rizika,“ vysvětluje situaci Bohumil Vráblík.

Hamé zatím své výrobky na čínský trh vůbec nevyváží a prvořadným cílem firmy je tak najít místního důvěryhodného obchodního partnera. Pokud by se export na tento gigantický asijský trh rozběhnul, Čína by se tak přidala k dalším cca 40 zemím, kam již v současnosti Hamé své potravinářské výrobky vyváží.

Veletrh SIAL China 2013 se konal již po čtrnácté adůležitost tohoto největšího asijského veletrhu s potravinami a nápoji každoročně roste. Představují se na něm nejen největší světové potravinářské firmy, ale i přední cateringové firmy nebo restaurační a hotelové sítě. Na ploše 86 000 m2 rozložených do sedmi hal se předvedlo na 2 200 vystavovatelů, podle odhadů na veletrh v průběhu tří květnových dnů zavítalo více než 46 000 návštěvníků.