Hamé obsazuje školy se svou novinkou EasyFruit

Hamé obsazuje školy se svou novinkou EasyFruit

Do zcela nového segmentu se pustilo Hamé.  Na trh uvedlo novou řadu ovocných snacků Hamé EasyFruit a na jaře se rozběhla i podpůrná marketingová kampaň. Tato novinka cílí na pro Hamé spíše nový segment – školáky. Tomu odpovídá
i podoba marketingové komunikace a design těchto výrobků. Na jejich vývoji a výsledné vizuální podobě  obalů EasyFruitů se kromě odborníků Hamé a externích designových agentur podíleli také samotní školáci.

EasyFruit, která rozšiřuje segment dětských výrobků Hamé, jsou ovocné přesnídávky se 100 % ovoce a zeleniny a také s přidanou mléčnou složkou a kolovou příchutí. Osvěží a rychle dodají energii na veškeré venkovní aktivity, vše se distribuuje v praktickém cestovním balení. Tyto kvalitní svačinky jsou bez lepku a bez konzervantů, jsou dokonce obohaceny o vitamín C. Můžete si vybrat z příchuti zlatého jablka, jahody, banánu a nebo cherry coly. První tři druhy jsou vyráběny dokonce v kvalitě kojenecké stravy. Nejen pro vaše děti, můžete zkusit i vy!

Kupte si výhodně EasyFruit na eshopu

Podívejte se sami:

Tyto ovocné snacky jsme vyvinuli ve spolupráci se školami a školáci nám pomáhali vytvářet i jejich moderní „ulítlý“ design. Je to podle mého názoru skvělý příklad trendy zdravého produktu, kterým můžete rychle zahnat hlad a dodat chybějící energii. S ohledem na cílovou skupinu spočívá těžiště kampaně v online aktivitách. Spustili jsme tematický web www.easyfruit.cz a nyní nově vypouštíme do světa speciální mobilní hru EasyFruit Game pro všechny hravé lidi, ve které můžou děti bojovat pomocí ovoce třeba i s Yetim,“ přibližuje Lenka Vaněk, ředitelka marketingu společnosti Hamé.  

EasyFruit Game,kterou si lze zahrát jak v mobilech, tak tabletech, najdete v Google Play i App Store.

Marketingová kampaň i s mobilní hrou

Nové produkty EasyFruit  Hamé nyní představuje v marketingové kampani, která na jaře  běží v  online médiích a v televizi. Televizní spot i speciální online video vznikly v dílně zlínské agentury Kouzelná. Součástí kampaně jsou také další marketingové, eventové a instore aktivity, včetně speciálních košů a kreativních nosičů našich EasyFruit.

Vizuální podobu obalů EasyFruitů včetně „cool“  kreslených postaviček skejťáka, snowboardistky, dýdžeje a surfaře vytvořila agentura LION. 

EasyFruity milují i české biatlonové hvězdy

EasyFruity jako zdravá a v přírodě dobře využitelná svačina zachutnala i české biatlonové reprezentaci, jejímž hlavním partnerem je právě Hamé. Biatlonisté se do EasyFruit  doslova zamilovali a vydatně se jimi posilňovali v závěru letošní biatlonové sezóny.

EasyFruity jsou v současnosti distribuovány do obchodních sítí, do drogerií  a také do školních automatů.

 

Na EasyFruit dost sázíme. Je to výrobek vyvinutý vyloženě pro školáky, přímo ideální zdravá svačina do školy i na cesty. Vyrábíme ho z kvalitního ovoce baby food kvality v našem podivínském závodě na jihu Moravy, navíc ve velmi praktickém moderním obalu a s lákavým teenagerovským designem. V současnosti již připravujeme rozšíření této produktové řady o nové druhy a opět se na tom podílí i samotní školáci. Chceme tak posilovat náš sortiment, který splňuje tzv. pamlskovou vyhlášku,“ vysvětluje Lenka Vaněk, marketingová ředitelka Hamé.  Upozorňuje, že právě marketingová podpora této novinky bude patřit mezi stěžejní úkoly marketingu Hamé v letošním roce.