Ocenění na veletrhu PLMA v Amsterodamu

Dva nové výrobky od Hamé vybrala odborná porota Mezinárodního veletrhu privátních značek (PLMA) v Amsterdamu do prestižní sekce „New Product Expo“  vystavené v Europa Complex. Prestižním oceněním se mohou pochlubit kojenecká výživa s hruškami a rakytníkem a pomazánka EasySandwich s karotkou a jarní cibulkou, které Hamé v současnosti  uvádí na trh.


Tohoto nejvýznamnějšího veletrhu svého druhu na světě, který probíhá ve dnech 19.5.-20.5.2015, se společnost Hamé jako přední česká potravinářská firma účastní pravidelně. V samostatné expozici prezentuje průřez portfoliem svých výrobků, od džemů, přes kečupy, kojenecké výživy, sterilovanou zeleninu až po paštiky a další masové produkty. Na výstavě také Hamé letos  předvádí i své novinky, ke kterým patří řada pomazánek  EasySandwich, nové paštiky a rovněž novinky v kategorii baby food.

Na veletrhu PLMA vystavuje Hamé každý rok. Máme zde totiž možnost jednak ukázat naše novinky, ale také vést obchodní jednání s našimi stávajícími i potenciálními obchodními partnery z celého světa a rovněž se zástupci  velkých mezinárodních obchodních řetězců, které jsou našimi důležitými zákazníky. Díky tomuto veletrhu se nám podařilo s našimi výrobky proniknout i do několika obchodních sítí v západní Evropě. Naší strategií samozřejmě je podpora našich vlastních značek, nicméně i privátní značky mají v portfoliu Hamé své místo, přestože tvoří výrazně menšinový podíl. Je to pro nás  užitečný nástroj pro prosazení se na nových trzích, zejména v západních zemích, kde dosud není značka Hamé tak silná jako ve střední a východní Evropě,“ vysvětlila marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková.  

Výrobky Hamé uspěly na veletrhu PLMA i v minulých letech. Například vloni byly zařazeny do sekce „New Product Expo“  kečup Otma Gurmán slazený stévií, nová Májka s brusinkami, Dětská Májka se čtyřlístkem, dětská výživa Happy Fruit broskev s kousky ovoce a Vepřové ve vlastní šťávě z řady Vynikající kvalita.

PLMA „World of Private Label“ je nejvýznamnější veletrh privátních značek na světě a zaměřuje se na odbornou veřejnost z řad zástupců nadnárodních obchodních řetězců, velkoobchodů a výrobců privátních značek. Veletrh PLMA se může pochlubit 35letou tradicí. Očekává se, že letošního ročníku se zúčastní více než 2 400 vystavovatelů ze 70 zemí celého světa a že veletrh přiláká více než 11 000 návštěvníků ze   115 zemí. Zhruba dvě třetiny vystavovatelů jsou z v potravinářského sektoru a jedna třetina z nepotravinářského sektoru. Na veletrhu PLMA se prezentují výrobci zboží určeného pro prodej v obchodních řetězcích a návštěvníky jsou zejména nákupčí obchodních řetězců a velkoobchodních organizací, které obchodní řetězce zásobují. Více na www.plmainternational.com