Novinky Hamé slavily úspěch na mezinárodním veletrhu PLMA v Amsterodamu

Hned čtyři nové výrobky Hamé vybrala letos odborná porota Mezinárodního veletrhu privátních značek (PLMA) do sekce „New Product Expo“  vystavené v Europa Foyer. Prestižním oceněním se mohou pochlubit  Mexické kuře - hotové jídlo v novém plastovém obalu, žampiony Znojmia, Dětský kečup OTMA Gurmán a Hovězí guláš prémiové řady Vynikající kvalita.  

Společnost Hamé na tomto nejvýznamnějším veletrhu svého druhu na světě, který ve dnech 28. 5. - 29. 5. 2013 hostil nizozemský Amsterodam, jako přední česká potravinářská firma rozhodně nemohla chybět. Letos zde předvedla široké portfolio svých kvalitních výrobků, od kojeneckých výživ, džemů, přes kečupy, sterilovanou zeleninu až po paštiky a masové produkty.

Hamé na tomto veletrhu vystavuje již poněkolikáté. Osvědčilo se nám to, tento veletrh nabízí nejen možnost předvést naše zcela nové produkty, ale také dost příležitostí jednat se zástupci  velkých mezinárodních obchodních řetězců, které jsou pro nás velmi důležitými zákazníky. I nadále však chceme zůstat především značkovým výrobcem. Privátní značky, které tvoří něco málo přes 10 % naší výroby, jsou pro nás nástrojem k vstupu na nové trhy. V neposlední řadě je pro nás veletrh v Amsterdamu místem setkání s našimi stávajícími obchodními partnery z celého světa,“ vysvětluje komerční ředitel Hamé Bohumil Vráblík.

Výrobky Hamé uspěly na veletrhu PLMA i vloni, když tři novinky (hotová jídla “For Single”, “Fruit Dessert” z řady sladké produkce "Hamé Sweet" a "Omáčka s křupavou cibulkou a česnekem" značky "Otma Gurmán") zvolila odborná porota veletrhu do sekce inovativních výrobků Idea Supermarket. U výrobků se posuzovala celková inovativnost, nápaditost balení, designu a užití.

PLMA „World of Private Label“ je nejvýznamnější veletrh privátních značek na světě a zaměřuje se na odbornou veřejnost z řad zástupců nadnárodních obchodních řetězců, velkoobchodů a výrobců privátních značek. Veletrh PLMA se může pochlubit 27letou tradicí. Očekává se, že letošního ročníku se zúčastní více než 2 100 vystavovatelů ze 70 zemí celého světa a že veletrh přiláká na 9 000 návštěvníků z více než 100 zemí. Zhruba dvě třetiny vystavovatelů jsou z potravinářského a jedna třetina z nepotravinářského sektoru. Na veletrhu PLMA se prezentují výrobci zboží určeného pro prodej v obchodních řetězcích a návštěvníky jsou zejména nákupčí obchodních řetězců a velkoobchodních organizací, které obchodní řetězce zásobují.