Největší kampaň v historii českého biatlonu spustí Hamé

Gabriela Soukalová, Ondřej Moravec a Michal Šlesingr. Tito biatlonoví reprezentanti budou hlavními hvězdami nové reklamní kampaně společnosti Hamé, která odstartuje v lednu. V nových spotech si tito olympionici pochutnají na prémiových produktech Hamé – výběrových Extra jamech s vysokým podílem ovoce, Pražské šunce z řady Vynikající kvalita a poprvé bude předvedena také známá paštika Májka v novém skleněném obalu.

Fotografie z tiskové konference českého biatlonu před olympijskou sezónou

Zbrusu nové televizní spoty, které Hamé v rámci kampaně nasadí, k propojení biatlonu a kvalitní stravy využijí dvojsmyslnost sportovního komentáře.   

Chceme být moderní firmou, která podporuje aktivní životní styl.A biatlon je v posledním období fenoménem, dynamickým a velmi úspěšným sportem. Tato spolupráce nám také pomůže více oslovit mladší generaci,“ vysvětluje motivy partnerství s biatlonem Martin Štrupl, generální ředitel společnosti Hamé. 

V kampani využijeme nejen televizi, ale také rádio, tisk a internet.  Startujeme v lednu.  Počítáme také s přímou komunikací se zákazníky včetně spotřebitelských soutěží  a ochutnávek. A speciálně pro biatlonové fanoušky chystáme několik překvapení. Naším cílem je pomoci ve větší propagaci biatlonu v Česku, aby se dokázal v konkurenci ostatních sportů prosadit ještě více a přilákal další mladé nadějné závodníky,“ dodává Martin Štrupl.

Je to vlastně první velká reklamní kampaň spojená s českým biatlonem v historii,“ potvrzuje  prezident Českého svazu biatlonu Václav Fiřtík.  „Jsem rád, že se český biatlon opět vrací k tomu, že má českého partnera.  Hamé je tradiční, silná a stabilní firma, která má zájem o dlouhodobou spolupráci a chce pomoci biatlonu  a naší reprezentaci v dalším období,“ zdůrazňuje prezident Fiřtík. Toto strategické partnerství s Hamé nám umožní vytvořit našemu sportu a reprezentaci patřičné zázemí a pomůže českému biatlonu v jeho cestě na vrchol.  Spolupráci s Hamé považuji za logickou
i proto, že jde o spojení náročného sportu a kvalitních potravin, které jsou základem vyvážené stravy sportovců
,“ dodává  Václav Fiřtík.

 „Je to moje první zkušenost s natáčením velké televizní reklamy a musím říci, že mě to bavilo,“ říká Gabriela Soukalová, kterou režisér za její výkon pochválil.

Jahodový džem mám v oblibě již od dětství, ráda ho snídám s chlebem a nebo když mám chuť na něco dobrého, sednu si třeba k televizi a dám si ho s piškoty,“ prozrazuje Gabriela Soukalová. 

Také pro zkušeného Michala Šlesingra to byla první podobná zkušenost s natáčením velké televizní reklamy: „Trochu mě překvapilo, jak náročné takové natáčení je a co všechno musí režisér a jeho tým řešit. Důležité jsou i sebemenší detaily,“ doplňuje Michal Šlesingr.

 „S rodinou si kupujeme paštiky třeba na výlety do zahraničí – například na hory do Itálie. Je to pohodlné a rychlé, člověk nemusí nic vařit,“ popisuje Michal Šlesingr.

TV kampaň Hamé vznikla v režii Jakuba Hussara, držitele Bronzového lva z Cann a mnoha dalších českých i mezinárodních profesních ocenění, celý koncept pak vyšel z dílny agentury Konektor.

Hamé se do sportovního marketingu vrátilo po několika letech. V letech 2002 až 2007 bylo Hamé generálním sponzorem hokejového týmu HC Hamé Zlín, který během tohoto úspěšného období dokonce vyhrál extraligový titul.