Úspěch u spotřebitelů

Úspěch u spotřebitelů

Dne 30. května proběhlo slavnostní vyhlášení 19. ročníku programu “Volba spotřebitelů 2019 – Nejlepší novinka“, jehož cílem bylo ocenit nejúspěšnější inovace a novinky na českém trhu uvedené od ledna 2018 do května 2019. Vítězné produkty vzešly z exkluzivního výzkumu na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů, který provedla agentura Nielsen.

U spotřebitelů jsme zabodovali v kategorii hotových jídel s unikátní novinkou Trhané maso a v kategorii jídel na cestu s řadou salátů Simply Fresh.

Nová produktová řada Trhané maso je vyrobena z kvalitního vepřového masa z tradičního českého chovu (90 % obsahu). Díky pomalému zpracování je zárukou jemných vláken, lahodné chuti a plné šťávy v každém soustu. Novinku lze ochutnat se třemi druhy omáček se správným poměrem přísad, koření a bez glutamátu.

Řada salátů Simply Fresh nabízí mnoho lehkých a svěžích variací zeleninových, ovocných, těstovinových a čočkových salátů.